Land Rover Evoque

Yeni bir yazı ile tekrar merhaba 4x4 Land Rover severler. Bu yazımda sizlere tasarımını çok beğendiğim bir araç olan Land Rover Evoque aracından bahsedeceğim. Görenleri kendisine hayran bırakan bu araçtan bahsetmemek olmazdı sanırım.

Land Rover Evoque ilk olarak 1 temmuz 2010’da konsept model olarak Range Rover’ın 40. Yılı kutlamaları sırasında davetlilere özel olarak tanıtılmıştı. Land Rover markasının Range Rover Evoque aracı iki çeker ve dört çeker olarak satışa sunulmuştur. İlk olarak 2011 yılında aracın coupe versiyonu üretilmiştir. 130g/km CO2 altındaki emisyon oranı ile Range Rover markasının sürdürülebilir çevre politikasına bağlılığını başarıyla gösteriyor.Bu haberleri okumamışsınızdır diye kısa bir bilgilendirme yapmak istedim.

Land Rover 4x4 olarakta satışa sunduğu bu araçta kusursuz bir tasarım yapmış gerçekten. Bazı resimlerini sizlerle paylaşacağım. Land Rover araçlarında geçmişten bu güne Range Rover’ın nasıl bir yol aldığını, kattettiği yolu ve geleceği hakkında herşeyi bu tasarımda bizlere gösteriyor. Özellikle bir konsept modelin üretime başlatılması bize Land Rover’ın ne denli başarıya aç bir marka olduğunu, yakaldığı bunca başarı ve marka değerine rağmen çizgisinden asla vazgeçmeyeceğini gösteriyor. Land Rover o hırsından hiçbirşey kaybetmeyerek marka değerini nasıl ayakta tuttuğunu gösteriyor.

Land Rover ilk olarak 1970 yılından bu yana Range Rover modelini tanıttığı günden bu yana birçok başarılı tasarıma imza atmış ve Range Rover Evoque modeliyle bu başarısını devam ettirmiştir. Range Rover Evoque 160’tan fazla ülkede aynı anda satışa sunulmuştur. Bu şu anlama geliyor, Land Rover evrenseldir.

Land Rover 4x4 blog sitemdeki yazdığım Land Rover Evoque isimli yazımın sonuna gelmiş bulunuyorum. Elimden geldiğince beğeneceğiniz ve kayif alacağınız bir yazı yazmaya çalıştım. Land Rover Evoque aracı hakkında elimden geldiğince araştırıp edindiğim bilgileri paylaşmaya çalıştım. Özetle 4x4 olarak Range Rover serisinin mükemmellerinden demek yanlış olmaz sanırım.

Land Rover 4x4 blog sitemde daha önceden yazdığım Land Rover Defender isimli makalemde Land Rover Defender hakkında edindiğim bilgileri ve düşüncelerimi paylaşmıştım. İlginizi çekebilir düşüncesiyle tekrar bunu belirtmek istedim.

Bir Land Rover 4x4 makalemin daha sonuna gelmiş bulunuyorum. Keyifle okuyacağınızı umduğum Land Rover 4x4 araçlarından ve Land Rover markasından bahsetmeye devam edeceğiz. Bir yazımın daha sonuna gelmiş bulunuyorum, Hoşça Kalın.