Land Rover Discovery 1 ve Hayalim…



Merhaba arkadaşlar,

Bugün sizlere Land Rover Discovery 1 hakkında yazacağım. Bu araç Discovery serisinin ilk üretimlerindendir. Discovery 1989 yılında ilk olarak satışa sunulmuştur. Bu yıldan itibaren 4x4 dünyasının efsaneleri arasında olacağından kimsenin haberi yoktur. Off road dünyasında en çok tercih edilen araçlar arasına girmeyi başaran Land Rover Discovery yolunda emin adımlarla ilerlemeye devam eder.

1994 yılında makyajlanan Discovery artık daha iyi bir görünümle 4x4 sevenlerin karşısına çıkmıştır. Yeni makyajlı kasasıyla 4x4 sevenlerin adeta başını döndüren Land Rover’ın 4x4 aracı Discovery artık fenomen haline dönüşür ve birçok off road severin vazgeçilmezi haline gelir.

İlerleyen yıllarda, Discovery 2, Discovery 3 ve Discovery 4 olarak piyasaya yeni kasaları ve bu kasaların makyajlanmış versiyonları da üretilerek kullanıcıların beğenisine sunulmuştur.

Bu kısa öz geçmişten sonra artık neden Discovery 1 hayalim var anlatabilirim.

Hani derler ya ne varsa eskilerde var diye, işte tam olarak bende bu sebepten Discovery 4x4 istiyorum. Günümüzde motor vergileri, araç fiyatları ve bu araçlara 4x4 off road için gerekli malzemelerin tedariği için gereken tutardaki ücretleri düşünürseniz sizin de sanırım hayalinizdeki ilk sıraya geçerdir. Ayrıca motor teknolojisi daha mekanik olduğu için daha sağlamdır bence.

Teknoloji güzel şey fakat konu off road olunca biraz eski kafalı davranmakta fayda var diye düşünüyorum. 4x4-landrover.blogspot.com bloğumda ki ikinci yazım olması sebebiyle, açılış yazısından sonra en uygun yazı olarak Discovery 1 hayalimden bahsetmeyi uygun gördüm.

Sizlerle tam olarak oluşturmak istediğim 4x4 Discovery aracımın resmini paylaşmak istiyorum. Aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz üzere bu harika araçlar off road dünyasının en önde gelen araçları. Konu off road ve 4x4 ise Land Rover Discovery aracına bakmadan geçemiyorum maalesef. Geçmeyi bırakın orada donup kalıyorum. Bir gün böyle bir araç yapacağım ve bu mutlu anlarımı sizinle an be an 4x4-landrover.blogspot.com bloğum üzerinden paylaşacağım.



Land Rover 4x4 iyi ki varsın ve iyi ki Discovery üretmeye başlamışsın. Bu serinin hiç bitmemesi en büyük arzum. 4x4 hayatı tam manasıyla yaşamak istiyorsak, off road yaparken gücü hissetmek istiyorsak elbette ilk tercihimiz Land Rover Discovery olmalı. Abarttığımı düşünen arkadaşlara tek bir slogan ile cevap veriyorum. Discovery 4x4 demek “One Life Live It” sloganının ortaya çıkması demektir.

Bu yazıma burada son veriyor ve huzurlarınızdan Land Rover aşkımın kabardığını bildirerek ayrılıyorum. Bizi takip etmeye devam edin. 4x4-landrover.blogspot.com!